İnternet Cafeciler Yardımlaşma Platformu  
bodrum escort bakirkoy escort

Geri Dön   İnternet Cafeciler Yardımlaşma Platformu > Forumları ara

Toplam 208 sonuçtan 1 ile 25 arasındakiler gösteriliyor.
Arama işlemi 0.01 saniye sürmüştür.
ARAMA: Mesajları bulunan üye: Bozkurt
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 18/07/2019
Cevaplar: 0
Okunma: 119
Konuyu Başlatan Bozkurt
perdigital online nakit hesabı uygun fiyat

s.a. arkadaşlar bildiğiniz üzere dükkanımı kapattım perdigitalde 175 TL hesabım var uygun fiyattan vereceğim beni az çok yıllardır tanıyosunuz e mail şifre veririm istediğiniz gibi...
Forum: SIFIR SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 16/07/2019
Cevaplar: 5
Okunma: 480
Konuyu Başlatan Bozkurt
satıldı

satıldı
Forum: SIFIR SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 15/07/2019
Cevaplar: 5
Okunma: 480
Konuyu Başlatan Bozkurt
Fiyat dustu toplam 500 tl

Fiyat dustu toplam 500 tl
Forum: Ülke ve Dünya Gündemi 08/07/2019
Cevaplar: 2
Okunma: 107
Konuyu Başlatan Bozkurt
4 milyon mülteci varsa bu ülkede bizler...

4 milyon mülteci varsa bu ülkede bizler ********iz ama peki medyaya bu rakamı verenler 4 milyondan fazla varsa sizlerde ******** olduğunuzu kabul edecekmisiniz
Forum: SIFIR SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 28/06/2019
Cevaplar: 5
Okunma: 480
Konuyu Başlatan Bozkurt
Hocam 750 800 dusunuyorum

Hocam 750 800 dusunuyorum
Forum: SIFIR SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 27/06/2019
Cevaplar: 5
Okunma: 480
Konuyu Başlatan Bozkurt
2.el fiyatına SIFIR ürünler

EN AZ 100 PARÇA HEPSİ SIFIR HİÇ KULLANILMADI HEPSİ KUTUSUNDA DÜKKANI KAPATTIĞIMDAN DOLAYI SATIŞA ÇIKARMIŞ BULUNMAKTAYIM.

HEPSİNİ TOPTAN İSTEYEN ARKADAŞLARLA İLETİŞİME GEÇEBİLİRİZ.

ÜRÜNLERİN...
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 19/06/2019
Cevaplar: 8
Okunma: 359
Konuyu Başlatan Bozkurt
eyvallah kardeşim.

eyvallah kardeşim.
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 10/06/2019
Cevaplar: 8
Okunma: 359
Konuyu Başlatan Bozkurt
hayırlısı olsun kardeşim

hayırlısı olsun kardeşim
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 10/06/2019
Cevaplar: 8
Okunma: 359
Konuyu Başlatan Bozkurt
nasipse kapatıyorum dükkanı 3 5 yıl sonra duruma...

nasipse kapatıyorum dükkanı 3 5 yıl sonra duruma göre açmayı düşünüyorum
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 10/06/2019
Cevaplar: 8
Okunma: 359
Konuyu Başlatan Bozkurt
eyvallah kardeşim

eyvallah kardeşim
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 10/06/2019
Cevaplar: 8
Okunma: 359
Konuyu Başlatan Bozkurt
41 adet ssd li bilgisayarlar ve tüm sarf malzemeleri

MASA1 DEN 12 YE KADAR PC ÖZELLİKLERİ SIFIR 120GB SANDİKS SSD 1-1,5 TB HDD AMD ATHLON X2 3,00 3,20 GHZ İŞLEMCİ
8GB REM NVİDİA 9800 1GB 256BİT EKRAN KARTI KLAVYELER SIFIR IŞIKLI OLUP KULAKLILARDA...
Forum: Sorum Var 08/06/2019
Cevaplar: 22
Okunma: 965
Konuyu Başlatan Bozkurt
bence pahalı

bence pahalı
Forum: Sorum Var 08/06/2019
Cevaplar: 19
Okunma: 896
Konuyu Başlatan Bozkurt
etrafımda abartmıyorum yalanda konuşmuyorum 1,25 ...

etrafımda abartmıyorum yalanda konuşmuyorum 1,25 1,50 tl iken bayramda 2,50 yaptım artık ne olursa olsun
Forum: Yazılım Sorunları 03/04/2019
Cevaplar: 5
Okunma: 439
Konuyu Başlatan Bozkurt
eyvallah kardeşim bazı yorumlarda q.o.s özelliği...

eyvallah kardeşim bazı yorumlarda q.o.s özelliği aktif olduğunda modem çok ısınıyor sıkıntı oluyor diye şikayetler vardı sıkıntı çıktımı hiç
Forum: Teşekkürüm Var 02/04/2019
Cevaplar: 6
Okunma: 613
Konuyu Başlatan Bozkurt
peki bu enparaya nasıl para yüklicez atm si filan...

peki bu enparaya nasıl para yüklicez atm si filan hiç görmedim illa başka bankada hesapmı olması lazım
Forum: Diskless Sistemler 08/03/2019
Cevaplar: 2
Okunma: 328
Konuyu Başlatan Bozkurt
ccboot için reg kayıtlarına gerek varmı zaten...

ccboot için reg kayıtlarına gerek varmı zaten ccbootta çalışan oyun clinte çalışmazmı
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 28/02/2019
Cevaplar: 3
Okunma: 297
Konuyu Başlatan Bozkurt
Güncel

Güncel
Forum: Almak İstedikleriniz 26/02/2019
Cevaplar: 3
Okunma: 229
Konuyu Başlatan Bozkurt
1 gb düşünürsen mevcut

1 gb düşünürsen mevcut
Forum: Ülke ve Dünya Gündemi 25/02/2019
Cevaplar: 2
Okunma: 169
Konuyu Başlatan Bozkurt
operaya geçtim çok kastırıyo pc yi

operaya geçtim çok kastırıyo pc yi
Forum: Konu Dışı 23/02/2019
Cevaplar: 8
Okunma: 254
Konuyu Başlatan Bozkurt
oyunla değil insanları yönetmen lazım

oyunla değil insanları yönetmen lazım
Forum: Anketler 20/02/2019
Cevaplar: 6
Okunma: 466
Konuyu Başlatan Bozkurt
chrome pcnin remini belliyor operaya geçtim

chrome pcnin remini belliyor operaya geçtim
Forum: Ülke ve Dünya Gündemi 16/02/2019
Cevaplar: 4
Okunma: 197
Konuyu Başlatan Bozkurt
galatasaraylılığımdan soğudum artık

galatasaraylılığımdan soğudum artık
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 13/02/2019
Cevaplar: 3
Okunma: 297
Konuyu Başlatan Bozkurt
2 inci el aldım kardeşim 5 6 tane eksiğim vardı...

2 inci el aldım kardeşim 5 6 tane eksiğim vardı onları tamamladım
Forum: 2.EL SATMAK İSTEDİKLERİNİZ 13/02/2019
Cevaplar: 3
Okunma: 297
Konuyu Başlatan Bozkurt
5 ade 19 inc temiz monitör

hepsi zamanında sıfır alınma bi sorunları yoktur tamir görmemiştir. 5 adet vardır toplam fiyat 700 tl dir 22 inc monitör aldığım için satılığa çıkmıştır.


https://i.hizliresim.com/alnmld.jpg...
Forum: Teknoloji ve İnternet Dünyası 06/02/2019
Cevaplar: 1
Okunma: 179
Konuyu Başlatan Bozkurt
kıredi kartı kullanmayı bilmeyen için bir...

kıredi kartı kullanmayı bilmeyen için bir tuzaktır.
Toplam 208 sonuçtan 1 ile 25 arasındakiler gösteriliyor.

 


Forum Saati: 19:28. Zaman dilimi GMT +2 olarak ayarlanmıştır.


Forumumuz lisanslı yazılım kullanmaktadır.
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

“Kim bir iyiliğe aracılık ederse ondan bir hissesi olur." {Nisa, 85.}

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan cafeciler.net Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.